Juan Negrín Presidente do Conselho de Ministros da Republica Espanhola
Toda a gente que se ve arredor da víctima sabe que o que tem que fazer é separ-se quanto antes porque do contrario rematará por matala; mais a propria vítima nom pode ver isto ou no melhor dos cassos resulta-lhe dificultoso de percebver já que vive na realidade do entorno creada polo maltratador; em consequencia, a mesma, decide creelo.
Os primeiros meses semelha existir umha certa mudança por parte do maltratador, mais logo torna a exercer o seu control e prácticas violentas, mesmo de peor jeito do que antes, ate que remata por matala.
Com Espanha acontece o mesmo, estivo asobalhando os povos da peninsula ate que Galiza, Euskal Herria e Catalunya começaram processos de empoderamento e logo de soberanía, e curiosamente, foi em isse momento quando a Espanha dixo: “puedo cambiar, seré uma republica federal”.
Mais ¿porque cona temos que federarnos com Castilla si ou si? A Galiza igual que toda mulher baixo agressom debe ponher-se em pe e baixo o exercicio do empoderamento pro`proprio escolher a libertade.
E mais adiante, sabendo que nom tem necessidade algumha, e assim o deseja, unir-se em libertade a quem mais lhe convenha.
Senhoras e Senhores: GALIZA FEDERAL SÓ CA IRLANDA E PORTUGAL!
-Estade atentos o Desmontando a Roma porque iste artigo será em varias entregas e aqui nom rematou a cousa!!!
Nenhum comentário:
Postar um comentário