domingo, 4 de outubro de 2020

Iberismo: o 'cavalo de troia' espanhol para invadir Portugal

 Nos ultimos anos estamos a ver um perigoso fenómeno pouco representativo na sociedade portuguesa mais que ganha adeptos da banda espanhola: O Iberismo.


O Iberismo nom é outra cousa que um 'Cavalo de Troia' espanhol para invadir e dominar Portugal, disfraçada (com o fato se gostades mais) de umha suposta unidade peninsular que nunca existiu e da que Galeg@s, Basc@s e Catalães loitam por fugir a diario. Umha teima espanhola histórica na que sempre fracassarom; mais na que seguem a insistir, pois eis a natureça e a raçom de ser de Castela/Espanha.


Assim pois, resulta tam absurdo para  Portugueses/esas ou  Galeg@s chamar-se de Iberos coma para alguem de Murcia chamar-se de Galaic@; pois  compre definir que Ibérico é aquilo proprio dos iberos: umha suma de aldeas prerromanas asentadas nas costas do mediterrâneo dos actuais estados Francés  e Espanhol; nada a ver com Portugal ou Galiza.

Espanha leva séculos tratando de invadir e dominar Portugal; se olhamos pra historia:

- Intento de invadir Portugal  polo Rei Juan I de Castilla e grande fracaso na batalha de Aljubarrota 1385

-Usurpaçom do trono de Portugal por Castilla em 1580 e recuperaçom em 1640.

-3 intentos de invasom na Guerra dos 7 anos(1762)

-Tentativa de invasom em 1801 na guerra das Laranjas na que finalmente Espanha ocupou ilegalmente Olivença.

-Plano de invadir Portugal durante a ditadura de Primo de Rivera 1923.

-Plano de invadir Portugal em 1940 com ajuda dos Regime Nazi baixo a premisa "Portugal no tiene derecho a existir"

-Proposta os USA de invasom a Portugal da Espanha em 1975.

Nom é precisso ser moi inteligente para intuir que a Espanha sempre tivo vontade de apropriarse de Portugal, e que a atual tática e empregar o Iberismo.

A recomendaçom d@s irmãos galeg@s é que Portugal fuja de todo o que cheire a Castilla ou a Espanha!

...Dizemos melhor o afirmar que a estrategia de Portugal debería ser apoiar e ajudar na libertaçom nacional da Galiza, em procurar umha federaçom das republicas Galega e Portuguesa; a Federaçom Portugalega, em procurar umha Europa dos Povos, em troques de andar a jogar co seu futuro a través do Iberismo.

"...Senhora do Almortão, nom queras ser Castelhana"



2 comentários:

  1. Ora muito bem. Sendo assim, os iberos são os catalães. Se são os catalães são contra os castelhanos. Se são contra os castelhanos são amigos dos galegos.
    Assim os iberos são amigos dos galegos.
    Como os galegos são amigos dos portugueses, logo os iberos são também amigos dos portugueses.
    Deste modo, o melhor é mesmo os portugueses não terem galegos nem catalães por perto, porque são todos iberos ou amigos deles.
    Livra...

    ResponderExcluir
  2. Por vezes os iberistas piores são os de cá, os vendidos e manipulados ao poder de Espanha. São os traidores os piores, que chamam os espanhóis para nós dominarem. Caso claro em Portugal foi o Cardeal D. Henrique, servindo a unidade de um grande império sob a igreja católica. Mais recentemente, foram muitos os empresários e políticos que chamam os espanhóis para tomarem conta deste país. Traidores é o que são.

    ResponderExcluir